شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بناست اينجا محلي باشد براي انتقال نگاه ، دغدغه ها ، مطالب و سوالاتي که نسبت به انتخابات و نامزدهاي رياست جمهوري دارم ،داري و داريم ... طبق رويکرد هميشگي ام اين اتاق آزاد آزاد آزاد است و طرح هر نوع مطلب مرتبط با انتخابات در آن مانعي ندارد .

پيام‌هاي اتاق

تسبیح دیجیتال
+ " و عسي ان تکرهوا شيئا و هو خير لکم و عسي ان تحبوا شيئا و هو شر لکم ..." . .. ... ما که با خدا معامله کرديم و کيست که در معامله با خدا ضرر کند ...
شبر
92/4/8
خواستم جليلي بيايد تا ياور رهبرم باشد ....
ياور که هيچ ، فقط امام زمان (عج) نظر کند تا دل اميرم را نرنجانند...
بعدی همه 20 نظر قبلی
مجدد عرض کنم ، شايد بنده نتونستم منظورمو درست برسونم که جواب درستي بگيرم . ياعلي ...
شبر
چه عرض کنم ! شايد من برداشت درستي نکردم :) يا علي
+ مادر 3 شهيد ميگفت: اين مادر شهيد ميگفت داغ 3 تا عزيز به جگرم نشست خم به ابرو نياوردم.. اما از لحظه اي که بغض رو توي گلوي اين سيد اولاد پيغمبر ديدم احساس ميکنم کمرم خم شده... . . . منظور اين مادر حضرت اقا بود..

در وسط باغ انقلاب سرو ستبري ريشه دارد که ريزش و رويش بوته ها مزاحم رعناييش نخواهند بود ....
نگار مه جبينم! تو را به فاطمه سوگند بغض نکن که ميميرم :'(
+ هرگاه ديديد دشمنان از کسي تعريف کردند: بدانيد او به درد انقلاب نميخورد.. امام خميني(ره)

.: حسين :.
تا ديروز مرد خوبي بود ؟؟؟
کي مرد خوبي بود؟؟من گفتم مرد خوبي بود؟؟
همه 7 نظر
شبر
سلام . تحقيقاتتون رو توي يه فيد مستقل بذاريد.شايد به درد بنده و دوستان هم بخوره
@};-
+ يني ديشب فقط بايد ميشستي به حرفاي روحاني ميخنديدي که فقط به مجري ميگفت اقاي عابديني از شما بعيده اين حرفا شايد اونايي که پشت گوشي با شما حرف ميزنن بي سوادن شما که تحصيل کرده اي:دييييي
چه طو مگه؟
ديشب نديد برنامه رو اقا هادي؟
همه 6 نظر
نه نديدم.
جالب بود

شبر

+ *ايــن* را *مـــن* به *هـــمــه* بگويم: *مــمـكـن* است *شـــمـا* به *يــكـى* از *نامزدها* علاقه‌مند شويد، *رفــيــقـتـان* به يك *نامزد ديگر*؛ اين *مـــــوجـــب نـــــشـود* كه شما *در مــقـابــل هــم قـــرار بـــگــيــريــد*.
شبر
92/3/16
من در مقابلت نيستم شبر نترس :)
شبر
:)

شبر

+ *رفــتـار داوطــلـبـان* در *ريـخـت‌وپــاش* و *خــرج* و *تـــبـلـيـغاتِ زياد* از اندازه‌ى لازم ميتواند *مــاهــا* و *آحـــاد مـــردم* را نسبت به آنچه كه *بــعـداً پــيـش خـــواهـد آمـد*، *آگـــاه* و *هــشـيـار* و *بـيـدار* كند. آن *كــسـى* كه يا از *بــيـت‌المال هزينه ميكند*، يا از *پول مشتبه به حرامِ بعضى‌ها* استفاده ميكند، *نميتواند* *اطمينان مردم* را جلب كند؛ به اين چيزها *خيلى* بايد *توجه* كرد.

شبر

+ در *تبليغات انتخاباتى*، در *شعارهاى انتخاباتى*، *آنچه كه اهميت دارد*، اين است كه *مواضع عزت‌آفرين* و *صحيح* و *عاقلانه* و *حكيمانه‌ى انقلاب و نظام* *تثبيت* شود. *مبادا* در شعارهايمان، ما به زيد و عمرو در *خارج از اين مرزها* يا *آدمهائى در داخل مرزها*، *چراغ سبز نشان دهيم*.

شبر

+ *مردم نگاه كنند* به *اظهارات داوطلبان* محترمى كه در اين ميدان وارد شدند، *ما هم نگاه ميكنيم*؛ *تشخيص* بدهيم، *ترجيح* بدهيم، *ببينيم* آن كسى كه *ميتواند* براى *انقلاب*، براى *كشور*، براى *آينده*، براى *عزت ملى*، براى باز كردن *گره مشكلات*، براى *ايستادگى قدرتمندانه* و *عزتمندانه* در مقابل *جبهه‌ى معاندان*، و براى *الگو كردن جمهورى اسلامى* *در چشم مستضعفان عالم*، *بيشتر* و *بهتر* *تلاش* كند، كيست؟

شبر

+ *مـــــعـيـار اصــلــي* در*انـتـخـاب ريـيـس جــمـهـور* اين است كه كساني باشند كه *هــمـتـشـان* بر*حــفـظ عــزت* و*حـــركـت كـشـور* در *جــهـت انـقـلاب* بـــــاشـد .
+ «نظر مرحمت کنيد...»
درخواست دختر امام(ره) از رهبر انقلاب براي تجديدنظر تاريخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:54 در پي اعلام اسامي نامزدهاي احراز صلاحيت شده انتخابات رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان، زهرا مصطفوي فرزند امام خميني(ره) طي نامه‌اي به مقام معظم رهبري درخواست کرد که در تصميم شوراي نگهبان تجديد نظر شود.
به گزارش ايسنا، متن کامل اين نامه بدين شرح است: «بسم الله الرحمن الرحيم حضور محترم مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي آقاي خامنه‌اي مدظله‌العالي
بعدی همه 12 نظر قبلی
شبر
خب يکي از وظائف مدير اتاق همينه ديگه :)
هر چي که دوست داريد... هرچي که لازم ميدونيد ... هرچي که به ذهنتون ميرسه ...
+ روزي در جمع ياران ب بهشتي گفتم اين تهمت هاي تلخ آزارت نميدهد؟نگاهم کرد و گفت اسياب به نوبت....من تا نيمه راه امدم قسمت اين بود که بمانم تا نوبت ب من برسد تا در سنگ زير و روي اسياب صداي شکستن استخوان هايم را بشنوم...هاشمي رفسنجاني

[+]
شبر
عجب !
+ سلام عليکم
شبر
92/3/3
يکي از محورهاي مهم و اساسي سخنراني حضرت آقا در حرم علي بن موسي الرضا (ع) کنايه سنگينشون به «تکنوکرات ها » و رويکرد دائمي آنها در وابستگي به غرب و الگو قرار دادن کشورهاي غربي در زمينه بيشرفت هاي فني و صنعتي بدون توجه به روح انقلاب اسلامي بود .
حضرت آقا تذکرات جدي و تاريخي زيادي نسبت به رويکرد فکري و اجرايي تکنوکرات ها دادند و اين تذکرات در حالي مطرح شده که دوران رياست جمهوري آقاي هاشمي که از ش با نام «دوران سازندگي » ياد ميشه به عنوان نماد روي کار آمدن تکنوکرات ها در ايران بين مردم و فعالان سياسي مشهوره .
همه 7 نظر
البته بايد ذکر کنم که هيچ نظر تاييدي و ردي نسبت به ايشون ندارم.
شبر
اطلاعاتتون هنوز اضافه نشد ؟
تسبیح دیجیتال
گروه انتخابات
vertical_align_top