شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بناست اينجا محلي باشد براي انتقال نگاه ، دغدغه ها ، مطالب و سوالاتي که نسبت به انتخابات و نامزدهاي رياست جمهوري دارم ،داري و داريم ... طبق رويکرد هميشگي ام اين اتاق آزاد آزاد آزاد است و طرح هر نوع مطلب مرتبط با انتخابات در آن مانعي ندارد .

پيام‌هاي اتاق

ساعت ویکتوریا
+ «نظر مرحمت کنيد...»
درخواست دختر امام(ره) از رهبر انقلاب براي تجديدنظر تاريخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 11:54 در پي اعلام اسامي نامزدهاي احراز صلاحيت شده انتخابات رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان، زهرا مصطفوي فرزند امام خميني(ره) طي نامه‌اي به مقام معظم رهبري درخواست کرد که در تصميم شوراي نگهبان تجديد نظر شود.
به گزارش ايسنا، متن کامل اين نامه بدين شرح است: «بسم الله الرحمن الرحيم حضور محترم مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي آقاي خامنه‌اي مدظله‌العالي
با عرض سلام و ارادت کامل؛ همان روزي که تأئيد امام بر رهبري حضرتعالي را از زبان ايشان شنيدم و همواره آن نظريه را در مواقع لازم بيان کرده‌ام تأئيد صلاحيت برادر آقاي هاشمي را هم شنيدم زيرا امام بعد از نام جنابعالي نام ايشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالي مورد رأي خبرگان قرار گرفتيد، لذا لزومي نمي‌ديدم تا ذکري در اين مورد از ايشان به ميان آورم.
اما متاسفانه امروز که مي‌بينم شوراي نگهبان دست به رد صلاحيت ايشان براي رياست جمهوري زده است، خواهرانه تذکر مي‌دهم که اين کار هيچ معنايي جز فاصله انداختن بين دو يار امام و بي‌توجهي به شوق و اقبالي که مردم کوچه و خيابان به نظام و انتخابات پيدا کرده است ندارد.
من مدعي نيستم که آقاي هاشمي امروزي همان فرد ديروزي است زيرا اين تغييرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّيءُ نَفْسِي إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدريجي شما از هم بزرگترين لطمه‌اي است که به انقلاب و نظام وارد مي‌شود چنانچه امام هميشه مي‌فرمودند: اين دو وقتي با هم باشند خوبند.
خواهشمند است در اين امر مهم دخالت فرمائيد و نگذاريد که يک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهيد که چرا امام مي‌فرمود: «ولايت فقيه براي آن است که نگذارد هرکس هر کاري دلش مي‌خواهد بکند و ولايت فقيه مي‌خواهد جلوي ديکتاتوري را بگيرد».
خواهش مي‌کنم فلسفه وجودي ولايت مطلقه فقيه را يکبار ديگر عينيت ببخشيد. اطمينان دارم که اين درخواست زبان حال بسياري از دلسوزان نظام است که نگران وضع ايران اسلامي هستند و دلشان براي شنيدن طنين وحدت و همدلي در اين کشور مي‌تپد.
چي بگيم الان؟
شبر
خانم قرارمون تو آسمون تکليف اين حاجاقاي قمي رو مشخص کنيد :)
دستت درد نکنه که به داد من رسيدي :)
شبر
خب يکي از وظائف مدير اتاق همينه ديگه :)
هر چي که دوست داريد... هرچي که لازم ميدونيد ... هرچي که به ذهنتون ميرسه ...
چراغ جادو
گروه انتخابات
vertical_align_top