شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بناست اينجا محلي باشد براي انتقال نگاه ، دغدغه ها ، مطالب و سوالاتي که نسبت به انتخابات و نامزدهاي رياست جمهوري دارم ،داري و داريم ... طبق رويکرد هميشگي ام اين اتاق آزاد آزاد آزاد است و طرح هر نوع مطلب مرتبط با انتخابات در آن مانعي ندارد .

پيام‌هاي اتاق

چراغ جادو
+ سلام عليکم
شبر
92/3/3
يکي از محورهاي مهم و اساسي سخنراني حضرت آقا در حرم علي بن موسي الرضا (ع) کنايه سنگينشون به «تکنوکرات ها » و رويکرد دائمي آنها در وابستگي به غرب و الگو قرار دادن کشورهاي غربي در زمينه بيشرفت هاي فني و صنعتي بدون توجه به روح انقلاب اسلامي بود .
حضرت آقا تذکرات جدي و تاريخي زيادي نسبت به رويکرد فکري و اجرايي تکنوکرات ها دادند و اين تذکرات در حالي مطرح شده که دوران رياست جمهوري آقاي هاشمي که از ش با نام «دوران سازندگي » ياد ميشه به عنوان نماد روي کار آمدن تکنوکرات ها در ايران بين مردم و فعالان سياسي مشهوره .
واينکه مقام معظم رهبري انتقادات شديدي نسبت به اين رويکرد خالي از روح انقلاب اسلامي در دوران سازندگي داشتند که متاسفانه بعضي از مسئولين اجرايي کشور براي باز داشتن اين رويکرد بيگيري نکردند .
واينکه اصلاتکنوکرات يعني چي ؟ تکنوکرات يعني متخصص ، فن سالار ، يعني سياستمدار .اما کسي که مي خواد حکومت اسلامي رو اداره کنه بايد متخصص و متعهد باشه نه صرفا متخصص ... بس کسي که متعهد نباشه به درد اداره ي کشور اسلامي نمي خوره ..
تا حالا به اين نتايج رسيدم . ممنون ميشم اگه اطلاعات ديگه اي داريد در اختيار ما هم بذاريد .
البته بايد ذکر کنم که هيچ نظر تاييدي و ردي نسبت به ايشون ندارم.
شبر
اطلاعاتتون هنوز اضافه نشد ؟
چراغ جادو
گروه انتخابات
vertical_align_top