سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

 

و امروز به همان گونه که فعالیت های وسیعی در سراسر جهان برای به سازش کشیدن ما با کفر و شرک در جریان است، برای خاموش کردن شعله های خشم ملت مسلمان فلسطین نیز به همان شکل ادامه دارد    .

 

و این تنها یک نمونه از پیشرفت انقلاب است و حال آنکه معتقدین به اصول انقلاب اسلامی ما در سراسر جهان رو به فزونی نهاده است    .

 

و ما اینها را از سرمایه های بالقوه ی انقلاب خود تلقی می‌کنیم  .

 

و هم آنهایی که با مرکب خون، طومار حمایت از ما را امضا می کنند و با سر و جان دعوت انقلاب را لبیک می گویند و به یاری خداوند کنترل جهان را به دست خواهند گرفت .

 

امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پا برهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است.

 

و من دست و بازوی همه ی عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می‌بوسم؛

 

و سلام و درود خالصانه ی خود را به همه‌ی غنچه های آزادی و کمال نثار می‌کنم .

 

و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می‌کنم؛ خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است.

 

قلب‌ها و چشمان پر فروغ شما کانون حمایت از محرومان شده است و شراره ی کینه ی انقلابی‌تان جهان خواران چپ و راست را به وحشت انداخته است.

امام روح الله

 

( صحیفه امام/ جلد21/ صفحه 86 )

 

این پیام حضرت امام در سال 1367 به مناسبت سالگرد حج خونین صادر شده اما اگه بگن همین امروز این فرمایشات رو حضرت امام نسبت به جایگاه ما در جهان و رابطه ما با مبارزین فلسطین و عدالت خواهان عالم و نسبت ما با مستکبران بلوک شرق و غرب ایراد فرمودن تعجب نمی‌کنم.


[ شنبه 93/5/25 ] [ 12:57 صبح ] [ شبر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

مرغ باغ ملکوتم ...

طلبه ای عادی هستم که شانزده سال فیض حضور در لشکرگاه امام زمان را دارم و از دار دنیا یک دل عاشق دارم و یک امید و آن هم خدمت به اسلام و کشور اسلامی
تـــــکــبـیـر
تکبیر فریادی برای بیداری کسانی که بزرگتر از او کسی را میپرستند ... و فریادی برای رهای از هرچه غیر اوست ...

بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 278371