سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم

که اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند، ما در مقابل همه ی دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.

 

یا همه آزاد می‌شویم و یا به آزادی بزرگتری که شهادت است می‌رسیم و همان گونه که در تنهایی و غربت و بدون کمک حتی یک کشور خارجی متجاوزان را شکست دادیم، به یاری خدا باقیمانده ی راه پرنشیب و فراز را با اتکای به خدا، تنها خواهیم پیمود و به وظیفه ی خویش عمل خواهیم کرد.

 

یا دست یکدیگر را در شادی پیروزی جهان اسلام در کل گیتی می فشاریم و یا همه به حیات ابدی و شهادت روی می آوریم و از مرگ شرافتمندانه استقبال می‌کنیم    .

 

ولی در هر حال پیروزی و موفقیت با ما است و دعا را هم فراموش نمی‌کنیم   .

 

امام روح اللهــــ

1366/5/6

صحیفه امام/ جلد 20/ صفحه325

 


محمد رسول الله بواسطة Abd-Rzq


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 9:40 عصر ] [ شبر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

مرغ باغ ملکوتم ...

طلبه ای عادی هستم که شانزده سال فیض حضور در لشکرگاه امام زمان را دارم و از دار دنیا یک دل عاشق دارم و یک امید و آن هم خدمت به اسلام و کشور اسلامی
تـــــکــبـیـر
تکبیر فریادی برای بیداری کسانی که بزرگتر از او کسی را میپرستند ... و فریادی برای رهای از هرچه غیر اوست ...

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 277831