سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

 

- حاجاقا

- جانم

- شما که نزدیک بیست ساله داری توی حوزه درس میخونی نظرت درباره "آیت الله صادق شیرازی" چیه ؟

- میشه من اول یه سوالی بپرسم ؟

- بفرمائید حاجاقا ... شما سرورید ... ده تا بپرس

- اگه یه نفر امروز پیدا بشه و  بگه من پدر علم ریاضی هستم! ولی هیچ کدوم از ریاضی دان ها و اساتید دانشگاه و دانشجوها و پروفسورها نشناسنش چی پیش خودت میگی ؟

- خب میگم حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه ی این بابا هست!!!

- آفرین بچه زرنگ

- حالا اگه یه وقتی بری شیطونی کنی و از این پدر علم ریاضی بپرسی پدرجان دو دو تا چند تا میشه و اون پدر جان جواب بده پنج تا اون وقت چی میگی ؟

- حاجی جون دیگه چی بگم ؟! ففففففقط میخندم

- خب عزیزم تو هم وقتی میگی آیت الله صادق شیرازی منم فففففقط میخندم

- حاجاقا یعنی چی ؟ خجالت بکش . داری درباره یه آیت الله این جوری صحبت میکنی . حواست هست؟!!

- آره برادر من، حواسم هست، خوبم هست

- اونی که شما بهش میگی آیت الله دقیقا عین اون پدر علم ریاضی هیچ فقیه سرشناس و اهل فن و هیچ مجتهد و مرجعی تاییدش نمیکنه!

نه علمای ایران و نه عراق و حتی هیچ شاگرد با سوادی هم نداره!!!

و اونی که شما بهش میگی آیت الله جریان سوادش هم مثل جریان همون دو دو تا پنج تای اون پدر علم ریاضیه!

البته اینا حرف من نیست!

حرف یه مجتهد بزرگ مثل آیت الله اراکی هست.

اینم لینک صحبت های آیت الله اراکی. حتما بخون خیلی عالیه و خیلی چیزهای نابی دستت میاد

http://taghribnews.ir/vdcjxhevyuqeavz.fsfu.html

در پناه خدا رفیق ...

 


[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:19 صبح ] [ شبر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

مرغ باغ ملکوتم ...

طلبه ای عادی هستم که شانزده سال فیض حضور در لشکرگاه امام زمان را دارم و از دار دنیا یک دل عاشق دارم و یک امید و آن هم خدمت به اسلام و کشور اسلامی
تـــــکــبـیـر
تکبیر فریادی برای بیداری کسانی که بزرگتر از او کسی را میپرستند ... و فریادی برای رهای از هرچه غیر اوست ...

بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 277842