سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

 

 

اخیرا مطالبی بین دوستان و گروه ها در خصوص صهیونیست بودن مالک واتس آپ و بعضی از برنامه های مشابه اون و حکم به حرام بودن استفاده از آنها پخش شده که در همین راستا تذکر چند نکته ضروری ست : 

 

1. آقای زوکربرگ یک صهیونیست شناخته شده و مطرح است که مالک شرکت فیس بوک بوده و مدتی پیش شرکت واتس آپ را نیز خریداری کرده است و در تقسیم بندی موثر ترین صهونیست ها بالاتر از نتانیاهو (نخست وزیر ملعون اسرائیل) قرار دارد! و از طرف شیمون پرز ملعون (رئیس رژیم صهیونیستی ) به عنوان "پسر خوب یهود" معرفی شد و خریداری واتس آپ غیر از جنبه های مالی برای او حائز اهمیت سیاسی و اطلاعاتی است    .  

 

2. همان طور که می‌دانید سیطره صهیونیست، خصوصا یهودیان صهیونیست بر سیستم های رسانه ای و تبلیغاتی مسئله ای غیر قابل انکار است و خبرگزاری های بزرگ،شرکت های فیلم سازی،شرکت های سازنده ابزارهای ارتباطی مانند موبایل، شبکه های رسانه ای و شبکه های اجتماعی بزرگ، مطرح، تاثیرگذار و پر طرفدار در حال حاضر در اختیار و سیطره فکری این تفکر است.  

 

3. بنابراین این نگاه، اشتباه است که فکر کنیم فیسبوک صهیونیستی است اما تویتر نه، اشتباه است که فکر کنیم   BBC صهیونیستی است اما CNN نه! اشتباه است که فکر کنیم واتس آپ صهیونیستی است اما وایبر و تلگرام و بقیه شبکه های اجتماعی نه!

و تقریبا اینطور میشه گفت که هیچ شبکه ی رسانه ای، شرکت تولید کننده ی موبایل و وسایل ارتباطی، شبکه ی اجتماعی، خبرگزاری و شرکت فیلم سازی نیست مگر اینکه صهیونیستها در اون نقش دارن

البته درصد صهیونیستی بودن همه اینها یکی نیست و متفاوته!

 

4. هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی‌گیره و مدیران،سرمایه گذاران و طراحان موارد بالا قطعا تعالی انسانیت و پیش روی به سمت مدینه فاضله را مدنظر نداشته اند و در جهت اهداف پلید خودشان این امکانات را بدون هزینه و یا با کمترین هزینه و دردسر در اختیار علاقه مندان می‌گذارند.

پس این سادگیه که فکر کنیم نصب برنامه هایی مثل تلگرام پولش توی جیب صهیونیست ها نمیره و ضریب امنیتی بالایی داره !!!

مگر اینکه فکر کنید یه سری آدم خیّر، نذر کردن که یه محیط امن برای ارتباط بین مردم دنیا با صرف میلیاردها دلار طراحی کردن ...

واقعا کسی همچین فکری میکنه ؟!!!

 

5. ملاک در حرام بودن استفاده از شبکه های اجتماعی از نظر حضرت آقا و مراجع معظم و محترم تقلید چند چیز است:

الف. اگر مستلزم مفسده باشد مثل ترویج فساد یا نشر دروغ و شایعات

ب. ترس از افتادن در گناه در آن باشد.

ج. موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود.

که اگر یکی از اینها در هر موردی باشد استفاده از اون برای اشخاص یا عموم جامعه حرام میشه و در این موارد نیاز به فتوای مراجع در مورد خاصی نیست! و ملاک در حرمت موارد بالاست و تشخیص آن به عهده خود فرد مصرف کننده هست.

 

6. فتوایی که به حضرت آقا در خصوص حرمت استفاده از واتس آپ نسبت داده میشه صحت نداره و ملاک در حرمت از نظر حضرت آقا موارد بالاست و اگر شما به این نتیجه رسیدید که یکی از علائم بالا در مورد شما درسته استفاده از این شبکه ها برای شما حرامه!

ضمنا فقط از طریق دو سایت رسمی دفتر حضرت آقا (khamenei.ir/leader.ir)  و یا شماره تماس های پاسخ گو در استان ها و شهرستان ها پیگیر فتواهای معظم له باشید نه سایت های غیر معتبر و حتی معتبر دیگر!

 

 

7. حاجاقا ختم کلام رو بگو و خلاصم کن !

حالا تکلیف چیه؟!

از واتس آپ بریم بیرون ؟

بریم تلگرام خوبه ؟

 

در جواب باید بگم تکلیف نسبت به افراد مختلف فرق می‌کنه! که البته برای خیلی از ماها تکلیف قطعا ترک همه ی این محیط هاست

چون توانایی تحلیل اطلاعات صحیح و غیر صحیح رو نداریم و حتی در بعضی موارد بدون اینکه خودمون بدونیم، بازیچه دشمن میشیم و گه گاهی به خاطر ضعف اطلاعات دینی،سیاسی،تاریخی و اجتماعی در برابر کوچکترین اشکالات سر تسلیم خم می‌کنیم که بنده از هر سه مدلش آدم دیدم

و در ترک محیط استفاده بین واتس آپ،وایبر ،تانگو،لاین و تلگرام و.... هیچ فرقی نیست و رفتن از یک محیط به محیط دیگه مشکلی رو حل نمیکنه!

 

حالا ممکنه بگید :

حرفت درست حاجاقا اصلا تو خوبی !

اما دوست ندارم از این برنامه ها برم بیرون ...

پس حداقل به این حرف من گوش کنید :

استفاده از این شبکه ها مثل استفاده از چاقوی قصابیه ! دوست داری باهاش گوشت خورد کنی اما ناغافل میزنی انگشت خودتو میبری !

پس خییییییلی مواظب باش انگشت خودت رو نبری

اطلاعات شخصی و محرمانتون رو از این راه منتقل نکنید چون این اطلاعات اول وارد سرور شرکت پشتیبان میشه و بعد از اون به دست مخاطب مورد نظر شما میرسه و قطعا سرور، پایبند به اصول اخلاقی و امانت داری نیست .

و نکته آخر اینکه حواستون باشه که 24 ساعته دو نفر دارن فعالیت های شما رو در واتس آپ، وایبر، تانگو، لاین و ... نگاه میکنن :

1-خدای بزرگ، مقتدر و مهربان که بالاترین قدرت است.

2- یک صهیونیست کثیف که اطلاعات ارسالی و دریافتی شما رو آنالیز و پردازش میکنه !

 

دیگه تصمیم با خودتونه ...


[ شنبه 93/5/25 ] [ 12:4 صبح ] [ شبر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

مرغ باغ ملکوتم ...

طلبه ای عادی هستم که شانزده سال فیض حضور در لشکرگاه امام زمان را دارم و از دار دنیا یک دل عاشق دارم و یک امید و آن هم خدمت به اسلام و کشور اسلامی
تـــــکــبـیـر
تکبیر فریادی برای بیداری کسانی که بزرگتر از او کسی را میپرستند ... و فریادی برای رهای از هرچه غیر اوست ...

بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 277840