سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

 

صحبت های جناب رئیس جمهور در همایش سالیانه سفرا نظر منتقدان دولت رو به خودش جلب کرد که بنده هم انتقادم رو به قسمتی از فرمایشات جناب حجت الاسلام روحانی عرض کردم .

 

اما باید دقت داشت که در جمهوری اسلامی عده ای برای رضای خدا و حفظ ارزش های اسلامی- انقلابی زبان به اعتراض و انتقاد باز میکنن و عده ای هم با استفاده از فضای ایجاد شده و آب گل آلود شده شروع به تسویه حساب های شخصی، نفسی، حزبی و غیر الهی خودشون میکنن و به تعبیر واضح و روشن هدف گذاری اصلی دسته دوم، تخریب شخصیت اشخاص حقیقی و حقوقی است که این روال از دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد و خصوصا با شروع فتنه 88 سیر صعودی عجیبی گرفت و متاسفانه در حال تبدیل شدن به یک عرف سیاسی و اجتماعی کاملا غیر دینی است         .

 

یکی از مهمترین ابزارهای منتقدان منفی، استفاده از طنز، شعر، کنایه و    ... برای تلطیف کردن تخریب است که متأسفانه این شکل محتواها، این روزها فضای گروه های مختلف شبکه های اجتماعی رو پر کرده!

 

با کسانی که از روی عمد و اطلاع، اقدام به تولید و یا انتشار این قبیل محتواها میکنن حرفی ندارم.

 

اما خدمت کسانی که از روی عدم آگاهی، دست به این قبیل تخریب ها میزنن دوتا نکته عرض می‌کنم.

1-این نوع حرکات مصداق دقیق "غیبت" و "مسخره کردن" هست که هر دو جزء گناهان کبیره هستند .

2- حضرت آقا نسبت به تخریب دولت و ریاست جمهور هشدار دادند و عدم رضایت خودشون رو اعلام کردند

و اگر کسی ملزم به احکام الهی و دستورات ولی امرش باشه تکلیف و ---خط--- خودش رو میدونه.

 

 

در خانه اگر کس است، یک حرف بس است...

 

امام خامنه ای :

تخریب کردن مسئولین، تخریب کردن دولت، هیچ مصلحت نیست و جزو کارهای صحیح اسلامی نیست.

 

البته در بعضی از کشورهای دنیا به نام دمکراسی، به نام آزادی، آبروهایی را از بین می‌برند، اشخاصی را به لجن می‌کشند؛ اینها کارهای اسلامی نیست؛ اینها کارهای آنهاست، مثل خیلی از کارهای دیگرشان.

 

انسان گاهی اوقات می‌بیند چیزهایی می‌گویند که بی انصافی می‌شود.نباید اخلاق نکوهیده ی بی انصافی در جامعه ما رواج پیدا کند؛ ما نباید دچار بی انصافی بشویم؛ بخصوص نخبگان، بخصوص نخبگان، نگاه کنند، منصفانه حرف بزنند.

 

ما عرض کرده ایم که تخریب درست نیست. نه آن کسانی که طرفدار یک شخصی یا گروهی هستند نه آن کسانی که مخالف آن شخص یا آن گروه هستند، مقابله ی آنها با یکدیگر هیچ لزومی ندارد که به صورت تخریب باشد؛ هیچ لازم نیست؛ منطقی حرف بزنند، انتقادی دارند، انتقاد کنند.

 

خدا را شکر می‌کنیم که فضای کشور ما بر اثر نظام اسلامی، فضای آزادی است؛ فضای بازی است؛ مردم فرصت دارند، می‌توانند حرفشان را بزنند، نخبگان هم می‌توانند حرف بزنند، مردم هم استماع می‌کنند، می‌شنوند و حرف ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنند و آنچه که به نظرشان حق است، می‌پذیرند و قبول می کنند.

1387/6/29

 


[ شنبه 93/5/25 ] [ 1:17 صبح ] [ شبر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

مرغ باغ ملکوتم ...

طلبه ای عادی هستم که شانزده سال فیض حضور در لشکرگاه امام زمان را دارم و از دار دنیا یک دل عاشق دارم و یک امید و آن هم خدمت به اسلام و کشور اسلامی
تـــــکــبـیـر
تکبیر فریادی برای بیداری کسانی که بزرگتر از او کسی را میپرستند ... و فریادی برای رهای از هرچه غیر اوست ...

بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 278296