سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

جناب رئیس احمدی نژاد

بعد از سلام

 

خواستم شما را با همان اصطلاح معروف ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خطاب کنم اما یکی از تمام آن چیزهایی که در این سالها از اساتید خود آموخته ام این بوده است که در استفاده از تعابیر دقت لازم را داشته باشم و بعد از مطالعه نامه های رد و بدل شده بین شما و ریاست محترم قوه قضائیه به این نتیجه رسیده ام که خودتان جمهوریت و اسلامیت و ایرانیت را زیر سوال برده اید دیگر چگونه من شما را با این خطاب مخاطب قرار دهم اما اصطلاح رئیس همچنان پیشوند نام شماست و البته این پیشوند هم صرفا به تنفیذ ولی امرم در مورد شما استعمال می­ شود بنابر این بنده هم تبعیت می کنم و شما را با نام رئیس مخاطب قرار می­ دهم .

 

 در ادامه دلایلی که شما را ناقض این سه اصل می دانم بیان خواهم کرد .

 

الف . جمهوریت :

شما در نامه منتشر شده در روز های پایانی مهر ماه ذکر کرده اید برای دفاع از حقوق مردم و صیانت از آن قصد دارید به زندان اوین بروید و مصمم به احقاق حق مردم هستید .

جناب احمدی نژاد منظور شما از مردم و حقوق آنها کدام مردم هستند ؟ چند نفر از مردم ؟

 

در خاطرم نیست که مردم این مملکت برای دفاع از حقوق زندانیان اعتراض و تجمعی کرده باشند اما بسیار دیده و شنیده ام که مردم در اعتراض به اهانت به پیامبر عظیم الشأنشان اعتراض و راهپیمایی کرده اند و بسیار دیده ام که در راستای مخالفت با بد حجابی اعتراض کرده اند و بسیار دیده ام مردمی را که به وضع اقتصادی و معیشتی فعلی معترض هستند اما عمل شما در راستای حل این قبیل مشکلات جای تأمل دارد !

 

گویا اختلاف بنده و شما در فهم مختلف از واژه جمهوریت است و شما "جوان فکر و مشائی" را مردم و جمهوری خود تلقی می کنید که باید از حقوق آنها دفاع شود و بنده عموم مردم ایران اسلامی را پشتوانه جمهوریت می دانم .

 

جناب رئیس شما خواسته یا ناخواسته عقل جمعی مردم این سرزمین را به سخره گرفته اید و با ادعای مضحک دفاع از حقوق مردم کفش سر کشی به زندان اوین را ورکشیده اید . چطور در این چند سال ریاست جمهوری به فکر احقاق این حق اجحاف شده !!! از مردم نیفتادید . چرا به زندان کرمان، سیستان، خراسان یا قم نمیروید ؟!!! اصلا بد نیست سری به زندان لرستان بزنید تازه عده ای از همین جمهوری که شما قصد حمایت از آنها را دارید داغدار شهادت دختران جوانشان هستند بد نیست سری هم به این جمهور بزنید . اصلا اگر جوانفکر از "زندان اوین" منتقل شود شما کجا دنبال احقاق حق این جمهور خواهید رفت ؟؟؟

 

ب : اسلامیت :

جناب احمدی نژاد شما با رأی مردم و با تنفیذ ولی امر مسلمین جهان بر "مسند اعتباری ریاست" تکیه زده اید اما گویا فراموش کرده اید که اعتبار ریاست شما به پشتوانه فقیهی عادل و مقتدر است که نائب عام ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء است و از کسی که ادعای ولایت مداری و ولی دوستی دارد ولایت گریزی امری معجب به نظر می رسد و در شرایطی که حضرت ولی امر، امر به اتحاد و انسجام دارند شما اقدام به چنین رفتاری می کنید گرچه متأسفانه این اقدام، اقدام اول و ظاهرا اقدام آخر شما نخواهد بود.

 

جناب رئیس شما در مقام مکاتبه با ریاست محترم قوه قضائیه علاوه بر اینکه روال عادی نامه نگاری بین سران قوا را مراعات نکرده اید اولیات نامه نگاری را هم زیر چکمه دفاع از حقوق ملت له کرده اید!

 

ریاست محترم قوه قضائیه منصوب مستقیم رهبری و مجتهد مسلم و لازم الاحترام می باشند . شما که در اثبات احکام فقهیه صاحب لحیه هستید چرا به روایات متفاوت احترام به اهل علم و فقیه در کتب روایی مراجعه نمی کنید و کمی تورق روایت نمی فرمایید تا با ادب برخورد با مجتهد بیشتر آشنا شوید ؟!!

 

ج : ایرانیت :

جناب رئیس شما که در تکریم "منشور کوروش" به عنوان یک الگوی ایرانی سینه چاک بودید چطور به خود اجازه دادید به حیثیت جهانی این همه ایرانی توهین کنید و با ارسال مکاتبات داخلی خود در سطح جامعه زمینه اهانت دشمنان و بد خواهان را فراهم آورید .

 

در انتها برادرانه شما را به بازگشت به اصول قانون اساسی و رهنمودهای پدرانه حضرت ولی امر دعوت می کنم و برایتان آرزوی عاقبت به خیری دارم.

 

و السلام علی من التبع الهدی

                                                                 

               شبر 

 

طلبه سطح عالی حوزه علمیه قم

 

- این نامه در روزهای آینده به دفتر ریاست جمهوری

دفتر ریاست محترم قوه قضائیه

و سایت های خبری ارسال خواهد شد


 


[ چهارشنبه 91/8/3 ] [ 10:15 عصر ] [ شبر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

مرغ باغ ملکوتم ...

طلبه ای عادی هستم که شانزده سال فیض حضور در لشکرگاه امام زمان را دارم و از دار دنیا یک دل عاشق دارم و یک امید و آن هم خدمت به اسلام و کشور اسلامی
تـــــکــبـیـر
تکبیر فریادی برای بیداری کسانی که بزرگتر از او کسی را میپرستند ... و فریادی برای رهای از هرچه غیر اوست ...

بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 278579