• وبلاگ : تـكـبـير
  • يادداشت : شبکه هاي اجتماعي؛ آري يا خير
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 7 علاقه ، 3 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + براي الله 
    سلام احسنت کلام موثر افتاد .
    آنچه از دل برآيد بر دل نشيند .
    براي استفاده در بروشور متن رو کپي کردم .
    سلام عليکم
    به واسطه سخنراني ها و اطلاع رساني هايي که توسط بزرگان ارائه شدتا امروز عضو هيچ يک از شبکه هاي اجتماعي نبودم و نيستم.پژوهش هايي هم انجام داديم پيرامون همين قضيه و به دنبال جايگزين هاي ايراني ميگشتيم که کاشف به عمل آمديم نرم افزارهاي ايراني هم متاسفانه از نظر اخلاقي مسئله دار هستند و نرم افزار ديالوگ که به نسبت خوب بود هم به دليل عدم حمايت مالي دولت متوقف شد.
    امروز يکي از دوستان گفت :"از تلگرام استفاده کن.اون که ديگه موردي نداره"
    جستجو کردم ببينم تلگرام به چه صورته که رسيدم به اين صفحه.
    پس با اين حساب به کل بايد قيد شبکه ها رو زد.مگر اينکه نرم افزارهاي ايراني امن و مناسبي ساخته بشه.
    + مصطفي 
    سلام باتشکر از حضور موثر شما در شبکه هاي مجازي.
    اگر مورد آخر يعني تقويت جبهه کفر هم جزو شرايط حرمت استفاده از فضاهاي مجازي باشه خوب تکليف چي ميشه مگه نميگيد همه ان ها نفع به صهيونيست ها ميرسونه!؟ حداقل نبايد اوني رو انتخاب کنيم که کمتر سود بهشون ميرسونه و به مردم معرفي کنيم؟
    پاسخ

    سلام/خواهش ميکنم/بله بايد ترک کرد يا حداقل کمترين سود رو بهشون رسوند
    سلام عليکم.

    حضرت آقا وقتي صحبت مي کنن خطابشون با همه ي افراد جامعه است نه فقط کساني که تو اون جمع حضور دارن. همون طور که نمي تونيم بگيم فلان صحبت که در ديدار با هيئت دولت بوده فقط خطاب به دولتي هاست يا فلان صحبت که با دانشجو ها بوده فقط مربوط به دانشجو هاست.
    درست نميگم؟
    پاسخ

    عليکم السلام/ هميشه اينطور نيست و بعضا حضرت آقا قشري و صنفي صحبت مي فرمايند و بايد فرمايش هر گوينده رو با در نظر گرفتن زمان، مکان و مخاطب در نظر گرفت و منظور رو متوجه شد / و در فرمايشات حضرت آقا چون معمولا مخاطب عموم مردم هستن، بعضا براي ما اين اشتباه پيش مياد که همه صحبت ها عمومي هستن در صورتي که اين طور نيست
    + مريم ترشيزي 
    سلام خدا قوت حاج آقا
    اخيرا مطلبي دريافت کردم در خصوص ترک محيطايي مثل وايبرو و واتس آپ و زفتن به محيط جديدي به اسم هايک ! ندر مورد نرم افزاز هايک اطلاعاتي دارين که برام ارسال کنين؟؟؟
    در ضمن آخييييييييييش مرديم از بس خواستيم چيزي بگيم يا تشکري بکنيم نميشد
    ممنونم
    پاسخ

    سلام/متشکر/اون مطلب و تحقيق بنده درباره همه شبکه هاي اجتماعي هست که شامل هايک هم ميشه/ از اين به بعد اينجا هرچه قدر که علاقه داشتيد مطلب بذاريد :)))
    سلام. مطلب بسيار خوبي بود. واقعا حرف دل ما رو زدين. يکدفعه اي با يه گفت و گوي ساده در تلويزيون موج رفتن از واتس اپ به تلگرام و غيرع شروع شده که به نظر بيش از اندازه عوامانه به نظر مياد.
    سوالي که مي خواستم بپرسم. به نظر شما با توجه به صحبت حضرت آقا که مي گن از فضاي سايبري بايد جوري استفاده کنيم که بتونيم يه کلمه حرف درست خودمون رو به گوش هزاران مستمعي که وجود دارن برسونيم و اگر از اين فرصت استفاده نکنيم روز قيامت بايد پاسخگو باشيم. آيا ترک کردن اين فضاها درسته؟
    محيط هاي ارتباطي اي مثل وبلاگ و غيره کم کم مخاطب هاي خودشونو از دست ميدن و به جاهاي ديگه منتقل ميشن و آيا وظيفه ي ما نيست که از اين فضاهاي جديد استفاده کنيم؟
    سوالايي بود که واقعا ذهنم رو درگير کرده بود. خواهش مي کنم پاسخ بدين.
    محيط هاي ارتباطي اي مثل وبلاگ آروم آ
    پاسخ

    سلام/ممنون/مخاطب اون فرمايش حضرت آقا خواص جامعه هستن و اين مطالب رو حضرت آقا موقع صحبت با روحانيون فرمودند و قطعا مخاطب اين فرمايش عموم جامعه نيستن